retrogurumi

Jag ska börja bebo våran lägenhet med alla möjliga sorters varesler. Mucklor, robotar, små djur... Kanske en och annan person. Jag pratar amigurumi; virkade små krabater. Föreställ er att vart man än går här hemma så sitter det små filurer i varje hörn: på hyllor, i sängen, i skafferiet, på bordet... Mysigt. Precis som att bläddra i en gammal "Pettson & Findus"-bok och sitta och försöka upptäcka alla mucklor som gömmer sig.

För tillfället sitter jag och virkar på en röd robot; om det nu är en robot det kommer bli. Jag är ganska duktig på att ändra mig till och från. Ett tag skulle roboten bli en räv, till exempel. Men just nu är det början på en röd robot. Få ser hur långt jag kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0