nu är det slut på gamla tider...

För varje liten sak jag skapar här hemma, så tänker jag: "Det här borde jag ha en blogg för". Nu har jag bestämt att försöka publicera det mesta jag gör och pysslar med. Första bilderna bör komma upp snart; syster ska öppna en present som jag gjort och när jag har fått chans att fota ordentligt så bör de hamna här.

Inredning stiger mig åt huvudet. Jag får inspiration från varenda litet hörn här på nätet och jag får svårt att sova om kvällarna. Nu sitter jag och funderar över hyllpapper att klä insidan av köksskåpen med. Ska tydligen finnas billigt på både Ica och Clas Ohlson. När pengarna kommer på måndag ska jag ge mig ut och spana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0